pezeshkanomoomigilanbanner

چالش های لوازم خانگی برای برندها

عنوان 20- بازار داخلی لوازم خانگی چند سالی است که فقط در اختیار تولیدکنندگان داخلی است و همین موضوع باعث شده تا برخی از آنها برای برندسازی با هزینه کمتر اقدام به افتتاح فروشگاه های تخصصی لوازم خانگی کنند.همه برندها امکان پذیر نیست. و شرکت های کوچک باید محصولات خود را به بازار عرضه کنند و در هایپر مارکت های لوازم خانگی که محصولات متنوعی را ارائه می دهند بفروشند و در نهایت شرکت های کوچک نمی توانند با شرکت های بزرگ رقابت کنند زیرا محصولات آنها در حجم کم تولید می شود و به همین دلیل ماپرتجهیزات خانگی نه تنها ایجاد مزیت این امر باعث می شود که قیمت محصولات آنها در کنار برندهای بزرگ، گران قیمت و رقابتی ظاهر شود و همین امر منجر به کاهش سهم بازار می شود، در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان فکر می کنند عرضه منجر به داخلی سازی بیش از حد می شود. آنها می توانند بدون تبلیغات مشتریان بیشتری به دست آورند.

از سوی دیگر، بسیاری از مصرف کنندگان برای خرید محصولات خود با کمترین واسطه به فروشگاه های زنجیره ای برند مراجعه می کنند، اما بسیاری از تولیدکنندگان نتوانسته اند فروشگاه خود را به انتخاب اول مصرف کنندگان تبدیل کنند، زیرا در عین حال برخی از هایپرمارکت ها بر توزیع و استفاده تمرکز دارند. فناوری های نوین مانند شبکه توزیع، تدارکات آنلاین و گسترده و همچنین راه اندازی شعب در مناطق مختلف توانسته است رضایت بیشتری از مصرف کنندگان را از نظر دسترسی به دست آورد.

در واقع تولیدکنندگان لوازم خانگی نمی‌توانند در هیچ منطقه‌ای شعبه داشته باشند تا محصولات خود را عرضه کنند، زیرا هزینه‌های آنها بر قیمت فروش تأثیر منفی می‌گذارد و در نهایت نمی‌توانند با هایپر رقابت کنند، اما شرکت‌های توزیع و هایپر بر روی توزیع تمرکز می‌کنند که استفاده از اطلاعات است. بازار بر اساس داده ها با توجه به نیاز مصرف کنندگان به عرضه محصولات مختلف و تقاضای بازار به همین دلیل گردش مالی در فروشگاه های آنها زیاد است اما در فروشگاه های خاص تولیدکنندگان نمی توانند از این طریق خریدار را جذب کنند.

در ایده فروشگاه‌های تخصصی، مدیران شرکت تصور می‌کردند که از این طریق می‌توانند محصولات را با هزینه کمتری به دست مصرف‌کنندگان برسانند، اما این موضوع زمانی اجرا می‌شود که برند فروشگاه پیاده‌سازی شود. در شرایط فعلی تولیدکنندگان نتوانسته اند فروشگاه های تخصصی خود را در بازار مصرف قرار دهند به همین دلیل زیر سایه فروشگاه ها و حتی فروشگاه های سنتی که مصرف کنندگان با آن آشنا هستند قرار گرفته اند و از طرفی هایپرمارکت ها به راحتی می توانند به فروش برسند. . انواع محصولات ارائه برندها به یکباره به مصرف کنندگان و این مزیت باعث شده است که خریداران سریعتر محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند و کمتر به فروشگاه تخصصی تولید کننده مراجعه کنند.

از سوی دیگر، ابزارهای هایپرلینک معمولاً محصولاتی با تقاضای بالا هستند زیرا به همه تولیدکنندگان وفادار نیستند. اگرچه برخی از آنها در حاشیه شهر قرار دارند، اما در واقع دسترسی کمتری به مشتریان دارند، اما برخی از برندهای کوچک باید محصولات خود را در این هایپرمارکت ها عرضه کنند.

با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی همچنان به دنبال برندهای خارجی در بازار هستند، می توانند آن ها را در فروشگاه های غیرتخصصی بیابند، به همین دلیل بخش زیادی از مشتریان ایرانی برای یافتن ردی از برندهای مورد علاقه خود به فروشگاه های قدیمی مراجعه می کنند. برای پیدا کردن

البته مدیران شرکت های ایرانی در زمان تاسیس فروشگاه های لوازم خانگی ویژه مدعی بودند که از این طریق می توانند رونق تولید ایجاد کنند، اما ارزیابی وضعیت فروشگاه های لوازم خانگی نشان می دهد که آنها شکست خورده اند، زیرا برخی خانواده ها اعتماد بالایی به تولیدات داخلی دارند و هنوز نتوانسته اند مزیت رقابتی از نظر کیفی ایجاد کنند، بنابراین مردم تمایلی به خرید محصولات داخلی ندارند. نتوانسته در این کار موفق شود. برندسازی و ارتقای کیفیت، در هایپر مارکت ها عملا نتیجه ای حاصل نمی شود و راه اندازی فروشگاه های تخصصی باعث افزایش هزینه های سرمایه گذاری و کاهش بهره وری آنها می شود و حاشیه سود کاهش می یابد، بنابراین فقط برندهای بزرگ از هایپرمارکت سود می برند. فروشگاه های تخصصی لوازم خانگی.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما