فعالیت بانک سینو در زمینه مبارزه با پولشویی رضایت بخش است

عنوان 20- رئیس مرکز اطلاعات مالی هادی خانی در دیدار با رییس اجرایی و اعضای هیات مدیره بانک سینو ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این بانک در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم. ، خواستار تقویت و بهبود فعالیت بانک ها در این زمینه شد.

خانی با اشاره به لزوم اجرای بیشتر قوانین مبارزه با پولشویی توسط بانک ها افزود: زمینه و چارچوب خاصی در حوزه مبارزه با پولشویی با رویکرد پیشگیرانه شکل گرفته است تا مجرمان اقتصادی نتوانند پولشویی کنند. اقدامات قانونی

وی با تاکید بر ملیت طرح اجرای استانداردهای مبارزه با پولشویی، نظام بانکی را خط مقدم این بخش دانست و تصریح کرد: برای اجرای قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی باید کار گروهی و سازمانی تقسیم شود. . و بهبود زیرساخت های اقتصادی در این زمینه حداکثر نتایج مطلوب را شاهد خواهیم بود.

غلومریزو فتحعلی مدیرعامل بانک سینو نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی گفت: این بانک بر اساس رعایت الزامات قانونی و اجتماعی یکی از بانک های شفاف کشور است. . بیان کرد: با انجام آموزش ها، کنترل لازم و دقیق، حجم جرایم سازمان یافته و تخلفات مالی به حداقل می رسد.

به گفته فتحعلی، بانک سینا آمادگی دارد از برگزاری دوره های صلاحیتی و آموزشی در زمینه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در سطح ملی حمایت کند./روابط عمومی بانک سینا

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما