دلیل تاخیر در عرضه سوم سیستم مجتمع خودروسازی

تیتر 20 – سپهر داجوی توکلی – مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت – اظهار کرد: به دنبال افزایش تولید و ظرفیت خودروسازان، عرضه محصولات از تولید پیشی گرفته و اکنون با کمبود مواجه هستیم. تقاضا و بنابراین سیستم یکپارچه فروش خودرو باقی می ماند.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود برنامه مرحله سوم اجرا شود اما به تعویق افتاد. دلیل تاخیر چند روزه در اعلام فروش سامانه یکپارچه خودرو، معرفی خودروهای تولیدی جدید در این مرحله از فروش بود.

توکلی هدف شورای رقابت را عدم مداخله در بازار با رقابتی کردن محصولات و عرضه عنوان کرد و گفت: عوامل زیادی در اقتصاد نقش دارند که دلیل آن عدم تنظیم بازار عرضه و تقاضا است، اما باید به نتیجه برسیم نکته ای که خود بازار تنظیم کننده است. از بهمن ماه سال گذشته با حضور گسترده تقاضای کاذب در بازار مواجه بودیم که خوشبختانه با برنامه ریزی های موجود به ثبات و آرامش رسیده ایم.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت در گفت و گوی رادیویی تاکید کرد: با همکاری شورای رقابت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و وزارت حریم خصوصی، بازار خودرو در نهایت به آرامش نسبی دست یافت. پس اکنون باید با تصمیمات عاقلانه این آرامش را برای مردم حفظ کرد.

توکلی تصریح کرد: سامانه یکپارچه فروش خودرو به کار خود ادامه می دهد تا خودروهای اقتصادی تری را در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار دهد و مصرف کننده واقعی به خودروی مورد نظر خود با کیفیت و قیمت مناسب دسترسی داشته باشد.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما