عکس جدید جومونگ تسو بازیگر در سن ۵۲ سالگی

بازیگر نقش تسو متولد 25 جولای 1971 برابر با 3 مرداد 1350 در سئول و 181 سانتی متر قد است. عکس جدید تسو در 52 سالگی را ببینید. سریال جومونگ در دهه 80 برای اولین بار در ایران پخش شد.

آفتاب نیوز :

کیم سونگ سو نام واقعی بازیگر نقش سئو است که با بازی در نقش شاهزاده دائه سو (تای سو، سو) در درام جومونگ (افسانه جومونگ، شاهزاده پری) به شهرت رسید. او تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است اما بیشتر به خاطر بازی در نقش تسو پسر امپراطور گومو آ در سریال فانتزی جومونگ که در آن نیز به شهرت رسید، شهرت دارد.

امپراتور چو (به کره ای: 해대소؛ هانجا: 解帶素) (60 قبل از میلاد تا 22 پس از میلاد) سومین و آخرین فرمانروای پادشاهی کره باستان بویه شرقی بود. دائه سو اولین پسر پادشاه گئوموا و نوه بنیانگذار و اولین حاکم دانگ بویو هابرو بود. به عنوان پسر ارشد گئوموا، او به عنوان ولیعهد دانگ بویو منصوب شد.

بنیانگذار گوگوریو، جومونگ دائه سو و شش برادرش به مهارت های برجسته او در تیراندازی با کمان حسادت می کردند. جومونگ می دانست که ادامه حضورش در دانگ بویو او را در خطر واقعی قرار می دهد، بنابراین تصمیم گرفت به جولبونبویو فرار کند. در سال 37 قبل از میلاد، جومونگ گوگوریو، شمالی ترین پادشاهی از سه پادشاهی کره را تأسیس کرد. در سال 7 هجری قمری. قبل از میلاد، پادشاه گئوموا درگذشت و دائه سو بر تاج و تخت دونگ بویو نشست.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما