آغاز فعالیت مجتمع تجاری اداری و تفریحی بیمه ملت در کیش

عنوان 20- حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به شرکت های بیمه برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد پیشنهاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که جای خوشحالی دارد، پروژه ای که چند سالی است در جزیره کیش به حالت تعلیق درآمده است، دوباره راه اندازی شده و می تواند نمونه موفقی برای سرمایه گذاری در این جزیره باشد. به طوری که کارهای اجرای این پروژه به سرعت پیش می رود و در مدت زمان مورد انتظار به بهره برداری می رسد. بنابراین پیشاپیش از عزم شما برای حرکت رو به جلو تشکر می کنم.

شرکت های بیمه باید در مناطق آزاد سرمایه گذاری کنند

عبدالملکی با اشاره به اینکه شرکت های بیمه نیازمند سرمایه گذاری بلندمدت هستند افزود: سرمایه گذاری در مناطق آزاد می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شرکت های بیمه باشد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور ادامه داد: اکنون 850 طرح در مناطق آزاد وجود دارد که مرحله صدور مجوز را پشت سر گذاشته اند. از شرکت های بیمه دعوت می کنم بخشی از این پروژه ها را تامین مالی کنند.

وی افزود: برای تمامی پروژه ها زمین، آب، برق و گاز تدارک دیده شده است و در مواردی که در نظر گرفته می شود، مدارک لازم برای مطالعه برای علاقمندان به سرمایه گذاری موجود است و پروژه ها آماده اجراست.

عبدالمالکی تاکید کرد: به شرکت های بیمه پیشنهاد می کنیم سرمایه گذاری پروژه ها در مناطق آزاد را در اولویت های خود قرار دهند. وی با اشاره به اهمیت طرح بیمه کامتینا ملت در توسعه گردشگری، اشتغال زایی و تولید ثروت در جزیره کیش گفت: امیدواریم مراحل اجرایی این طرح به خوبی طی شود و با توکل به خداوند از آن استفاده کنیم.

کامتینا نقطه عطفی برای تقویت پایه مالی بیمه ملت است

علی ریزو یزدان دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت در آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری، اداری و تفریحی این شرکت در جزیره کیش گفت: زمینی که امروز عملیات اجرایی پروژه کامتینا در آن آغاز شد، عملا باقی ماند. بدون آب. از سال 2009 تا 2011 قابل اجرا بود. اما از شهریور ماه سال گذشته با تغییر دفتر بیمه ملت و با حمایت هیئت مدیره این شرکت توانستیم هم مراحل اخذ مجوز و هم گودبرداری و تسطیح زمین مذکور را در یک. زمان کوتاه می رسد

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری بیمه ملت در پروژه کامتینا که یک پروژه اداری، تجاری و تفریحی است می تواند نقطه عطفی برای سرمایه گذاری و تقویت بنیه مالی شرکت باشد. علاوه بر این، این پروژه عظیم می تواند تاثیر مثبتی بر نماد بیمه ملت در بازار سرمایه داشته باشد و برای سهامداران این شرکت ایجاد ثروت کند.

عملیات کامتینا برای 4 سال آینده

یزدونی دوست با اعلام اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع در منطقه سنایی جزیره کیش و در مجاورت پل جدید کیش واقع شده است افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 76 هزار متر مربع ساخته می شود. در سه منطقه تجاری، اداری و تفریحی که شامل یک و نیم طبقه تجاری و 8 طبقه اداری می باشد. امکانات اقامتی، تفریحی و گردشگری پروژه در 4 طبقه بوده و تا 4 سال آینده به بهره برداری کامل می رسد و گامی بلند برای اشتغال زایی و توسعه گردشگری کیش خواهد بود.

مدیر کل بیمه ملت همچنین گفت: مصمم هستیم تا موعد تعیین شده از سوی سازمان منطقه آزاد، روند ساخت و راه اندازی این پروژه به بهترین نحو انجام شود تا شاهد بهره برداری و نتایج آن باشیم. تلاش می شود و همه می توانند از ظرفیت ایجاد شده بهره ببرند و از آن نهایت استفاده را ببرند

در پایان این مراسم کلنگ احداث این پروژه توسط عبدالمالکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و استاد هاشمی رئیس جمهور به زمین زده شد. این کشور بیمه مرکزی

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما