سرانه مشارکت مردم در نهادهای مذهبی خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری است

جواد زاونت در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم خراسان جنوبی در کمک به امامزاده ها پیشرو هستند و سهم هر فرد در این منطقه بالاتر از میانگین کشوری است. وی گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده سال گذشته روستای ما برکوک شهرستان کاینات مقام اول کشوری را در زمینه کمک های مردمی به خود اختصاص داد. این عشق و وفاداری مردم خراسان جنوبی به ائمه طاهر(ع) نمونه است.ولی گفت: خراسان جنوبی اگرچه از نظر شاخص جمعیت یا معیشت و مسائل اقتصادی از سایر مناطق پایین تر است، اما به دلیل دینداری است. مردم به تکریم مسجدالحرام کمک می کند.کناعت خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که خراسان جنوبی مانند برخی دیگر از مناطق کشور آسیب های اجتماعی زیادی را متحمل نشده، رویکرد ولایی و ایمان خاص مردم به امام محمد باقر(ع) است. کوظمین گفت و تاکید کرد: خراسان جنوبی، منطقه ای که برای ساخت این پروژه کلیدی تعیین شده است، نشان از تاریخ درخشان اقدام و مشارکت مردم در منطقه دارد. قناعت ادامه داد: مهمترین برنامه ای که در این مدت در دستور کار قرار گرفت، جذب سرمایه گذاران واجد شرایط و شایسته است که بتوانند زنجیره ارزش ظرفیت های موجود را تکمیل کرده و از این طریق به توسعه سریع جنوب کمک کنند. خراسان.

در این دیدار محمد جلالمعب رئیس ستاد توسعه و بازسازی حرم عالیات نیز اظهار داشت: وفاداری مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات با وجود همه مشکلات و محرومیت ها در کشور بی نظیر است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی روحیه دینی خوبی دارد، گفت: وجود پایگاه در این منطقه می تواند منشأ خیریه و جذب خیرین بیشتری برای ستاد معظم له باشد.

رئیس ستاد عالی مفاخر کشور گفت: تکریم خیرین، قالیبافان و دست اندرکاران این مقام عالی وظیفه ماست و قدردان مردم خراسان جنوبی و مدیرانی هستیم که در کارها فعال هستند. توسعه. مقر بالاترین جوایز

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما