دلایل کندی و افول صنعت بیمه

تیتر 20- مجید کیونی با بیان اینکه حوزه بیمه در قالب نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ذاتاً دارای ریسک و ریسک است، گفت: حوزه ریسک گسترده و دارای محاسبات پیچیده است. منابع اصلی شرکت های بیمه سرمایه گذاری هستند، یکی از حوزه هایی که تا سال 97 پیشرفت خوبی داشت اما در حال حاضر بسیار ضعیف است، بیمه عمر و سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه بیمه هایی که ماندگاری بیشتری نزد شرکت ها دارند سودآور هستند در حالی که این مزیت شامل بخش های بیمه سلامت نمی شود، گفت: در واقع درمان در کل صنعت بیمه یکی از حوزه های زیان دهی محسوب می شود، چرا که اکثر مردم مراجعه می کنند. به درمان های تکمیلی.پیدا شد.. بنابراین رشته درمان یک رشته سودآور نیست، بلکه کلید ورود به این حوزه است.

این کارشناس حوزه بیمه با اشاره به علت تضعیف بیمه سرمایه گذاری در ایران خاطرنشان کرد: پس از سال 97 به دلیل افزایش تورم، این رشته بیمه از پرتفوی خانوارها حذف شد در حالی که در کشوری مانند ژاپن همه افراد تا چهار نفر دارند. انواع بیمه عمر و سرمایه گذاری . .

به گفته کیونی، درآمدی که در بیمه سرمایه گذاری به مردم ارائه می شود باید قابل توجه باشد تا مردم ترجیح دهند در مسکن و… سرمایه گذاری کنند اما در سال 97 با ابر تورم مواجه بودیم و این تورم مستقیماً روی این موضوع تأثیر گذاشت. .

وی ادامه داد: اگر اثر تورم برداشته شود و به شرکت های بیمه اجازه داده شود سبد سرمایه گذاری خود را گسترش دهند و در بازارهایی مانند مسکن سرمایه گذاری کنند، زیرا مسکن همیشه بالاتر از نرخ تورم است، می توان سود بیشتری نصیب خریدار کرد.

این کارشناس صنعت بیمه یکی از دلایل ضعف و افول این صنعت را جدا از مقررات مرکزی بیمه، مشکل کاهش قدرت خرید مردم پس از سال 97 عنوان کرد و آنها به دنبال تضمین آینده خود هستند. فرزندان. ; بنابراین این فرصتی برای بیمه عمر و سرمایه گذاری است./ایلنا

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما