خرید،فروش و قیمت موتور برق و انواع ژنراتور شیپور

سیم پیچی ، قدرت بدنه ،شاسی های موتور برق، مقدار سوخت مصرفی و نوع سوخت مصرفی مواردی است که شما در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید. لیست قیمت انواع موتور برق را می توانید از واحد فروش شرکت تهیه نمایید.

موتور برق
موتور برق

شناخته‌شده‌ترین نوع موتوربرق، همین موتوربرق بنزینی است که در اکثر فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و اکثر مشتریان نیز به دنبال آن هستند.

موتور برق دارای جریان یکسان

موتور برق‌های اتوماتیک به این شیوه عمل می‌کنند که با قطع شدن برق شهر به صورت اتوماتیک موتور برق روشن می‌شود و با وصل شدن برق شهر موتور برق به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود. موتور برق‌های هندلی به وسیله یک سیم فلزی که به عقب کشیده می‌شود روشن می‌شوند. شرکت هیوندای تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارا می باشد، که یکی از این محصولات موتور برق هیوندای می باشد.

میزان مصرف سوخت موتور برق‌ دیزلی در مقایسه با موتور برق بنزینی، بسیار کمتر است.

موتور برق 2.3 کیلووات سایلنت لانسین GR2300is

همان‌طور که بیان کردیم برق تکفاز جریان متناوبی دارد و به دلیل اندازه فرکانس آن، همیشه این جریان قطع و وصل می‌شود. موتوربرق تک‌ فاز بنزینی می‌تواند برق تک‌ فاز را تولید کند که این جریان مدام قطع و وصل می‌شود. در برخی موارد، نیاز به یک موتور برق با سطح صدای کم و بهره‌وری بالا می‌ باشد. موتور برق های سایلنت با استفاده از فناوری‌های صوتی پیشرفته و عایق‌های صوتی برای کاهش سطح صدا طراحی شده‌اند.

  • اگر قصد خرید موتور برق دست دوم دارید، حتماً به برند سازنده، میزان ساعت استفاده شده از موتوربرق و مقایسه آن با قیمت موتور برق نو توجه داشته باشید.
  • معمولا شمع در موتور به دلیل احتراق و خروج دود ممکن است آلودگی دود را به خود بگیرد بهتر است برای عملکرد بهتر موتور هر 6 ماه یکبار شمع تمیز شود و سالی یک بار یا هر 300 ساعت کار شمع تعویض گردد.
  • این قابلیت بر روی اکثر موتور برق های بالای 3 کاوا استفاده می‌شود و اجازه نمی‌دهد ولتاژ موتور برق زیاد شود و وسایل الکترونیکی شما را بسوزاند.
  • به دلیل اینکه موتور برق با توان مورد نیاز قابلیت تنظیم دارد، سوخت پایینی مصرف کرده و سوخت را هدر نمی دهد.
  • از طرفی دیگر تنوع محدودتر نسبت به موتور برق های تک سوخت داشته و قیمت خرید موتور برق دوگانه نیز بالاتر از سایر ژنراتورهاست.

موتوربرق کوچک های یاماها از لحاظ طول عمر و از نظر قدرتمندی جزو بهترین و با کیفیت ترین موتور برق ها نیز می‌باشد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما
ما تنها از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنیم، اما هیچ توصیه‌ای برای استفاده یا تصدیق این محتوا ارائه نمی‌کنیم.