بیرانوند برای این استقلال می خواند؟ نقشه جنجالی ستاره روز جدید پرسپولیس

تیم های فوتبال «پرسپولیس» و «استقلال تهران» با برتری مقابل حریفان خود در هفته بیست و ششم لیگ برتر خود را برای دیدار برگشت دربی پایتخت آماده می کنند.

قرمزهای پایتخت در کرمان با نتیجه 3 بر 1 مقابل “مس” به پیروزی رسیدند و 54 امتیازی شدند. استقلالی ها نیز با نتیجه غافلگیرکننده 6 بر 1 مقابل هوادار به برتری قاطع رسید و به امتیاز 55 رسید اما با شکست در دیدار مقابل سپاهان اصفهان تا دیدار در رده دوم جدول قرار داشت. . یکشنبه هفته آینده یکی از مهم ترین دیدارهای فصل گذشته سرخابی پایتخت بین دو تیم برگزار می شود.

«پرسپولیس» و «استقلال» در حالی به مصاف هم می روند که رقابت دروازه بان های آخرین اردوی تیم ملی ایران به اوج خود رسیده است. حرکت علی ریزو بیرانوند با دیدار با سپاهان در جام حضافی آغاز شد اما پیامی که پاسخ او را در بازی برگشت لیگ برتر در تهران می طلبید. او پس از برد “سپاهان” رفتار بیرانوند را در تقسیم شادی با هواداران تکرار کرد.

دعوای دروازه بان ها به دیدار «تراکتور» و «سپاخان» رسید و این بار محمدریزو اخباری با احترام و با همان رفتار حرفه ای در جمع شاد با هواداران کشور پاسخ لازم را داد. این رفتار زمانی پایان نیافت که سید حسین حسینی در دیدار با هواداران از روی ضربه پنالتی ششمین گل استقلال را به ثمر رساند تا نشان دهد می تواند رتبه را در بین دروازه بانان تیم ملی ایران بالا ببرد!

حالا بیرانوند دروازه بان اول تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قصد دارد پاسخ جالبی به رفتار استقلال حسینی در صورت پیروزی سرخ ها در دربی پایتخت بدهد. بیرانوند که رابطه بسیار خوبی با اکثر بازیکنان تیم ملی ایران دارد با یحیی گل محمدی گفت وگو می کند تا شادی خاص خود را پس از پیروزی احتمالی مقابل استقلال با هواداران تقسیم کند و نظر سرمربی این تیم را جویا شود. تیم تیم مشخص است که دروازه بان های تیم ملی ایران در دیدارهای رودررو چگونه قرار خواهند گرفت و آیا این موضوع آنها را بیش از گذشته برای امیر قلعه نویی عزیز می کند؟

دیدار تیم های فوتبال «پرسپولیس» و «استکلولی تهران» 12 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه «عضدی» برگزار می شود.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما