pezeshkanomoomigilanbanner

پمپ آب خانگی خرید پمپ آب انواع پمپ آب ارسال رایگان ضمانت بلند مدت شهر پمپ

پمپ‌های آب خانگی سیستما ایتالیا، پمپ پنتاکس ایتالیا، پمپ آکوا استرانگ ایتالیا، پمپ سیلند ایتالیا و پمپ ابارا ژاپن. کلیه برندهای مذکور در این دسته دارای وارد کننده رسمی به کشور است که می‌توان روی مسئله گارانتی و خدمات پس از فروش آن حساب باز کرد و جزو بهترین انواع پمپ است.

پمپ آب

برای ساختمان هایی با تعداد طبقات زیاد باید از پمپ آب خانگی با قدرت بیشتری استفاده شود. واحد انتخاب پمپ آب خانگی اسب بخار می باشد که از 0.5 اسب بخار تا یک و نیم اسب بخار وجود دارد. برای مثال، لجن کش برای پمپاژ پساب و سیالات با ویسکوزیته بالا کاربرد دارد و پمپ بشقابی برای پمپاژ آب و سایر سیالات در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شود. رونیکس، انواع پمپ آب، پمپ کفکش و لجن کش را متناسب با نیازهای مشتریان تولید می‌کند.

این برند دارای کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد فروش گسترده ایی دارد . یکی دیگر از بهترین پمپ های موجود در بازار که در کشور ایتالیا تاسیس شده و مورد استقبال 160 کشور در جهان واقع شده است . این برند یکی از برترین انتخاب ها در حوزه پمپ های خانگی در بازار ایران بشمار می آید .

شرکت پویاموتور سپاهان با بیش از 20 سال تجربه در زمینه فروش و نصب انواع پمپ آب و الکتروموتور فعالیت مینماید. ما در پویاموتور بهترین برندهای پمپ آب را ارائه میدهیم و آنرا تضمین مینماییم.

پمپ یک و نیم اسب بخار

مایع وارد پروانه پمپ در امتداد یا نزدیک به محور دوار می شود و توسط پروانه شتاب می گیرد و به صورت شعاعی به بیرون به داخل یک دیفیوزر یا محفظه ولوت (بدنه) جریان می یابد ، که از آن خارج می شود. کارشناسان ما در مجموعه پویاموتور سپاهان در طی این سالها تلاش نموده اند تا بهترین مشاوره را برای خرید به مشتریان خود ارائه دهند. شما نیز می توانید برای خرید و یا دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید. الکتروپمپ تک اسب بشقابی خانگی از سری پمپ های سانتریفیوژ می باشد و برای ساختمان هایی با تعداد حداکثر 3 طبقه مناسب است.

پمپ شناور چند طبقه با محرک الکتریکی، مجموعه ای از یک پمپ گریز از مرکز عمودی و موتور الکتریکی است به طور مستقیم با موتور الکتریکی شناور کوپله می شود.

توصیه می شود به جهت جلوگیری از ورود مواد جامد درشت به درون محفظه پمپ و در نتیجه انسداد پروانه ها از صافی با توری فلزی قبل از پمپ استفاده شود.

که در آن η راندمان پمپ، ρ چگالی آب، g شتاب ثقل، h ارتفاع نظیر فشار آب و q دبی آب می‌باشد. اورینگ‌ها به عنوان سیل ثابت و متحرک استفاده می‌شوند و جنس آن‌ها معمولاً از ترکیبات لاستیک‌های مصنوعی می‌باشند.

توجه داشته باشید که عوامل بسیاری بر روی قیمت پمپ آب خانگی بی صدا تأثیر دارد برای مثال قیمت پمپ آب خانگی نیم اسب با یک اسب یا دو پروانه با تک پروانه کاملاً متفاوت بوده است. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید پمپ آب کم صدا و خرید پمپ آب آنلاین که باید به آن اهمیت داد، محاسبه هزینه کارکرد است.

این بدان معنی است که یک ژنراتور برای تامین نیروی یک پمپ الکتریکی داشته باشید یا بعنوان راه حل ساده تر می توانید از پمپ موتور(پمپ موتوری) استفاده کنید. از دیگر انواع پمپ جتی میتوان به جت پمپ جکوزی و جت پمپ باغی و آبیاری اشاره کرد. شرکت آی ناین تمامی اجزاء فوق را در کم ترین قیمت و با ارائه مشاوره فنی رایگان در خصوص خرید ، عرضه نموده و کار شما را در انتخاب محصول و نگرانی بابت کیفیت و سازگاری اجزاء با یکدیگر آسان می نماید. همچنین در صفحه پمپ  چینی با قیمت ارزان به نکات مهمی در خصوص “انتخاب ارزانترین پمپ خانگی” اشاره شده است.

پمپ آب خطی، پمپ های زمینی، پمپ های شناور، پمپ آب جتی، پمپ های طبقاتی، پمپ های کفکش، پمپ های استیل، پمپ های لجن کش، پمپ آب دو پروانه، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ آب بشقابی و … پمپ آب خانگی جهت افزایش و تقویت فشار آب در منازل مسکونی و آپارتمان‌ها استفاده‌ی فراوانی دارد.

پمپ‌های جابجایی مثبت برای تزریق مقادیر اندازه‌گیری شده مایع به مخزن یا سیستم تولید کاربرد دارند . جهت مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بیش از 20 واحد از انواع بوستر پمپ ها استفاده می گردد این بوستر پمپ ها بسته به میزان مصرف آب در انواع بوستر پمپ های دو و چند پمپه قرار می گیرد. پمپ های پیستونی از نظر ساختار و انتقال قدرت شبیه به پمپ های پلانجری هستند.

این الکتروپمپ دارای کیفیت خوب و قابل رقابت با محصولات خارجی است.

توصیه ما به شما عزیزان این است که در خرید پمپ آب دقت فرمایید و کم صداترین پمپ مناسب مصرف را خرید کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. با توجه به افزایش مصرف آب روزمره منازل مسکونی و رشد تراکم در مناطق شهری، استفاده از پمپ آب تبدیل به یک ضرورت شده است. برندهای زیادی در کشور ما محصولات خود را در جامعه هدف به فروش می رسانند. و دارای نمایندگانی هستند که به صورت مستقیم این فروش را بر عهده دارند.

یکی از مسائلی که موجب کاهش قیمت در این گروه شده است، وجود برندهای باکیفیت ایرانی است که شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت فروش پمپ آب خانگی از کارشناسان آبادیزل استعلام بگیرید. پیش از اینکه درباره قیمت پمپ‌های آب تحقیق کنید، باید ویژگی‌های بسیاری را مورد بررسی قرار دهید.

همانطور که از نامش پیداست برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ترین و اصلی ترین دلیلی که هر فردی را برای خرید یک پمپ خانگی مجاب می کند کمبود فشار آب و میزان پمپاژ آن است.

  • کاربرد دیگر این نوع از پمپ‌ها استفاده از منبع تحت فشار آب برای افزایش فشار و ماندگاری بیشتر آن در سیستم آبرسانی و لوله‌های ساختمان است.
  • توجه کنید که در صورتی هوا گیری برای پمپ غیر ضروری می باشد که مستقیما به سیستم لوله کشی اتصال داشته باشد.
  • با این تفاوت که در اختلاف فشار کمتری می‌توانند حجم مشخصی از سیال را جا به جا کنند.

نحوه نصب پمپ شناور به صورت عمودی بوده و نسبت به تعداد طبقه ها و سایز موتور ممکن است افقی هم نصب شود. شناور از متریال های استیل و چدن تولید می شود که جنس استیل به خاطر مقاومت بالا، کاربرد بیشتری دارد.

پمپ‌های ساخته شده از مواد با کیفیت و مقاوم معمولاً قیمت بالاتری دارند. علاوه بر آن پمپ‌های دارای امکانات هوشمندی، تنظیمات مختلف و ویژگی‌های اضافی ممکن است قیمت بیشتری داشته‌باشند، مانند قیمت پمپ آب خانگی با مخزن که نسبت به پمپ ساده متفاوت است.

برندهای معروف پمپ

مایع در جهت پره ها حرکت می کند و نیروی پرتابی پره ها باعث افزایش فشار و جابجایی مایع می گردد. از انواع پمپ آب خانگی مدل پمپ محوری بیشتر در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود. عوامل مختلفی مانند توان پمپ، برند پمپ آب، صدای پمپ، قیمت و نوع پمپ میتوانند در خرید پمپ آب خانگی تاثیر گذار باشند.

طیف گسترده ای از مدلهای پمب آب با کیفیت بالا برای این نوع از موارد استفاده، در سایت آی ناین موجود می باشند. مجموعه «آبیاران پویان آذر» یکی از بزرگترین تامین کنندگان عمده تجهیزات صنعتی در داخل کشور است که عرضه با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندهای شناخته شده بین‌المللی را در طول 50 سال فعالیت تجاری خود برعهده داشته است. دانش فنی مونتاژ انواع دستگاه‌های ژنراتور برق در کنار ارائه کامل‌ترین نوع خدمات پس از فروش و گارانتی کالا ، این مجموعه را به بهترین گزینه برای مراودات بازرگانی در نزد شرکای تجاری وفادار خود تبدیل کرده است. ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

اگر مطمئن نیستید که چگونه گرفتگی ها را پاک کنید یا تجهیزات برق را شستشو دهید ، حتما با یک متخصص مشورت کنید تا آسیبی به سیستم وارد نشود .

نصب و راه اندازی پمپ

یک مخزن کوچک قرمز یا آبی، به نام منبع تحت فشار نیز در کنار مخزن ذخیره آب و پمپ، به چشم می‌خورد. این مخزن، آب تحت فشار را ذخیره می‌کند و به همین دلیل از خاموش و روشن شدن مدام پمپ جلوگیری کرده و سبب افزایش عمر آن می‌شود. در صورتی که هرگونه اختلالی در عملکرد پمپ پیش بیاید، میتوانید از خدمات تعمیر پمپ آب خانگی در اصفهان استفاده کنید. به همین علت برای انتخاب نوع مناسب راهنمای خرید را به طور کامل مطالعه کنید و بعد به سراع پمپ آب های با کیفیت آروا بروید.

این در حالی است که مادامی که آب درون مخزن آب پمپ های دارای مخزن وجود داشته باشد، باز و بسته شدن شیرهای آب ساختمان موجب روشن و خاموش شدن مداوم پمپ نمی شود. با این حال با نصب ست کنترل می توان این مشکل را تا حد زیادی مرتفع نمود. این قطعه که پمپ را به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می کند، کمک می کند تا پمپ دستگاه زمانی روشن شود که فشار آب به حداقل ممکن رسیده است. پمپ های دو اسب بخار خانگی از بازدهی بالا و عملکرد قابل ملاحظه ای برخوردار هستند.

ژنراتورها موتورهای احتراق داخلی هستند که سوخت‌هایی مانند گازوئیل، بنزین، گاز طبیعی و… را برای تولید برق می‌سوزانند. ژنراتورها می‌توانند منبع تغذیه برق قابل اعتمادی برای پمپ‌های آب در مناطقی که به منبع تغذیه پایدار دسترسی ندارند، ارائه دهند.

  • دقت کنید که اگر ساختمان چند طبقه دارید و یا محل مسکونی شما دارای نوسانات شدید آب می باشد.
  • شما باید دقت داشته باشید که بر اساس نیاز خود و همچنین توان مالی، پمپ آب ایرانی را برای مصارف خانگی خریداری کنید.
  • پمپ دیافراگمی پنوماتیک بشکه‌کش با هوا فشرده کار می‌کند و توانایی مکش بالایی دارد که در نهایت برای پمپاژ انواع سیال استفاده می‌شود.
  • در ساختمان هایی که پمپ آب در انها مورد استفاده قرار می گیرد، هواگیری پمپ امری ضروری است.
  • با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.
  • استفاده از منبع تحت فشار نه تنها باعث افزایش طول عمر پمپ خواهد شد بلکه برای کاهش مصرف برق نیز موثر است.

در صورتی که نیاز به دریافت اطلاع کامل و تخصصی‌تر در خصوص انتخاب پمپ آب دارید می توانید از منوی انتشارت وبسایت آبیاران به سند راهنمای جامع پمپ آب مراجعه کنید.

ست کنترل همان به اصلاح کلید اتوماتیک می باشد و می تواند جایگزین منبع – کلید و پنج راهی ( تجهیزات جانبی پمپ ) برای پمپ های کوچک در ساختمان های تا دو طبقه مورد استفاده قرار بگیرد . توجه در صورت استفاده ست کنترل باید توجه داشت که در همه حال باید آب سوار بر پمپ باشد ( پشت پمپ فشار آب باشد ) . توجه داشته باشد که اکثر پمپ های چینی و ایرانی فاقد گارانتی و پمپ های ایتالیایی دارای یک سال گارانتی می باشند . این گارانتی ها شامل قطعات الکتریکی نمی شوند در مرحله پس از تست اولیه و منوط به اجزای مکانیکی می باشند .

یادتان باشد پیش از خرید از قیمت روز لوله در انواع مختلف آن مطلع شوید. پمپ کف کش نوید سهند یک پمپ عمودی مستغرق است که کاربرد آن تخلیه پساب‌های باقی‌مانده می‌باشد.

در صورتی آب مخزن برای مصارف خانگی استفاده شود، نصب فیلتر الزامی است. اگر آب مخزن از چاه تامین ‌شود، به مخزنی تحت‌فشار نیاز دارید که آب درون چاه را به درون مخزن بفرستد. دقت داشته باشید که برای ترازکردن اتصالات و لوله‌های آن به کمک یک فرد متخصص نیاز دارید.

در بازار ایران اساسا قیمت پمپ آب بی صدا وجود ندارد و کلیه پمپ های آب خانگی دارای صدا هستند که پس از نصب و مدتی کار کردن صدای آن بیشتر هم می شود و این که می گویند پمپ آبی کاملا بی صدا است، یک اشتباه مرسوم و یا برای عوام فریبی است. از اینرو اگر منبع تحت فشار دیافراگمی به درستی و با توجه به تعداد واحد ها و میزان دبی آب مصرفی انتخاب شود، پمپ دفعات کمتری روشن شده و این امر علاوه بر کاهش آلودگی صوتی به کاهش مصرف برق و افزایش عمر پمپ نیز کمک می کند. ساختمان های 5 یا 6 طبقه تک واحدی می توانند دارای یک کنتور آب مشترک یا مجزا برای هر واحد باشند.

قیمت پمپ اب خانگی مخزن دار را می‌توانید در سولار مکانیکال بررسی نمایید. برای اینکه آب مصرفی به مقدار کافی به واحد ساختمان شما برسد نیاز به پمپ آب دارید، در نتیجه می‌توان گفت پمپ آب خانگی از مهمترین و ضروری‌ترین تجهیزات سیستم ساختمان به شمار می‌رود.

بهترین راه حل برای رفع این مشکل، استفاده از پمپ ساختمانی در سیستم آبرسانی ساختمان است؛ زیرا این دستگاه ها به شکل قابل ملاحظه ای به افزایش فشار آب در مجتمع های مسکونی و تجاری کمک می کند.

این شرکت روزانه 4000 دستگاه تولید می کند و از سرتا سر جهان استقبال زیادی برای خرید این پمپ وجود دارد. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران به برند سایر اختصاص دارد .

بنابراین در این زمینه، استفاده از پمپ آب کشاورزی ضرورت می‌یابد. برخی افراد از کم بودن فشار پمپ آب گله می کنند و می پرسند چرا فشار کم می شود، بهتر است برای رفع این مشکل و پاسخ به آن بهتر است پمپ آب را به دقت بررسی کرد. برخی اوقات این دستگاه صنعتی خوب عمل می کند و مشکل از فشار آب شهری می باشد یا علم شیرهای خانه گرفته است،  اما در بعضی مواقع مشکلات فنی که در پمپ وجودارد مثل شکستن بلبرینگ یا خراب شدن الکتروموتور موجب این اتفاق می شود. اما اگر از نظر فنی مشکل داشت بهتر است از متخصصین این وسیله برای رفع آن کمک گرفت.

مهم‌ترین کاربرد پمپ آب صنعتی محیطی در آبیاری چمن‌ها و محصولات کشاورزی است. با استفاده از این پمپ‌ها نه تنها آب مورد نیاز تأمین می‌شود، بلکه رطوبت هوای محیط هم تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند، زیرا کانال‌ها معمولاً آب را به صورت پاششی پخش می‌کنند. تنظیمات نامناسب کلید اتومات می تواند باعث مدام کار کردن پمپ شود.

پمپ آب

در این مرحله علاوه بر اطلاع از قیمت لوله آب امروز باید بدانید که ورودی پمپ آب کجاست؟ بعد از پیدا کردن محل مورد نظر، ورودی و خروجی پمپ آب خانگی را به سیستم لوله‌کشی آب در ساختمان وصل کنید. در این نوع پمپ‌ها انتقال انرژی به صورت پریودیک و دروه‌ای انجام می‌شود. عملکرد این سیستم به این صورت است که اگر حرکت پیستون به یک طرف باشد، درون سیلندر مکش ایجاد می‌شود و سیال از دریچه به داخل حرکت می‌کند.

پمپ آب

در پمپ های طبقاتی که بصورت افقی یا عمودی هم ساخته می شوند معمولا هم پروانه و هم پوسته از جنس استیل 304 می باشند. با توجه به نیاز خود می توانید وزن، اندازه، میزان ولتاژ و قدرت موتور را در مدل های مختلف این محصول انتخاب نمایید. اعتماد شما رمز موفقیت ما است، قدر آن را میدانیم و در راستای افزایش کیفیت محصولات تلاش میکنیم.

پس از در نظر گرفتن تمامی این پارامترها می‌توانید یک خرید مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. برای اینکه در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی آب به همه واحدها برسد و فشار مناسبی داشته باشد، از انواع واتر پمپ خانگی استفاده می‌شود. با استفاده از این پمپ‌ها آب به داخل خانه و به همه واحدهای یک ساختمان منتقل می‌شود.

بوستر پمپ برای آب‌رسانی از الگوی خاصی استفاده می‌کند تا همه طبقات به فشار آبی یکسان دسترسی پیدا کنند.

هنگام خرید پمپ آب رونیکس به ویژگی‌هایی مانند قدرت و چرخه کاری موتور، مشخصات پمپ و نوع کاربری توجه کنید تا نهایتا از بین گزینه‌های متنوع موجود در بازار، بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از ویژگی های اصلی که در خرید الکتروپمپ ها مورد توجه قرار می گیرید، حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی است. این بازه بزرگ باعث می‌شود تا این محصول کاربرد محدودی در ساختمان‌های متوسط داشته باشد. پس می‌توان از الکتروپمپ یک اسب ژنراپمپ در آپارتمان‌های چند طبقه جهت آبرسانی از مخازن آب، یا در منازل جهت استفاده در چاه‌های آب، یا در پروژه‌های ساختمانی استفاده کرد.

از پرمصرف‌ترین پمپ‌ها در سیستم‌های گردش آب گرد، پمپ‌های سیرکولاتور هستند که برای انواع سیستم‌های گرمایشی کاربرد دارند. کوچک‌ترین نوع این پمپ‌ها، پمپ پکیج دیواری نوید موتور است که این نوع پمپ باکیفیت در پکیج‌های خانگی برای گردش آب گرم تولیدی در سیستم آبرسانی مانند سرویس بهداشتی، حمام و غیره استفاده می‌شود. معمولا پمپ‌های آب گرم نوید موتور که در این پکیج‌ها استفاده می‌شود، از نوع سوکتی و رزوه‌تای است که در سه سرعت متفاوت و قابل تنظیم طراحی شده‌اند. این پمپ‌ها قابلیت ایجاد جریان نهایتا 6 متر و دبی 3 متر بر ساعت هستند.

هد پمپ آب یا حدکثر ارتفاع پمپاژ که یکای آن متر است، به حداکثر ارتفاعی که پمپ آب قادر به پمپاژ آن در راستای عمود است اشاره می کند. برندهای دیگر پمپ آب خانگی شامل گراندفوس، پمپ آب لوارا، کالپدا، داب، پدرولا، ابارا، سایر، ویلو و غیره می باشند. خود این نوع پمپ در مدل های KPS , KPF ,    و KP38   تولید می شود.

حالا برای اینکه مطمئن شوید هیچ برقی در آنها وجود ندارد سر سیم ها را با فازمتر تست کنید. سپس به اندازه ۲ سانت از عایق سیم ها را با سیم پیچ جدا کرده و با دم باریک سر سیم ها را مقداری خم کنید تا به آسانی در زیر پیچ قرار گیرند.

آهنگ جدید

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما