pezeshkanomoomigilanbanner

فرصتی جدید برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حرفه ای از خدمات علمی متقاضیان

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، محمد خلج امیرحسینی گفت: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی نیز می توانند متقاضیان شرکت کننده در فرآیند جذب که به مرحله نهایی آزمون هیئت پذیرش دانشگاه راه یافته اند، اما پذیرفته نشده اند نیز بپذیرند. پذیرش استاد … از شهریه استفاده کنید.

کوتاه کردن فاصله بین دعوت و شروع فعالیت علمی در دانشگاه

رئیس مرکز جذب کادر آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها مجازند بلافاصله پس از تایید هیات اجرایی با متقاضیانی که در این دانشگاه تحصیل کرده اند قرارداد همکاری یک یا دو ترم تحصیلی منعقد کنند. پرسنل برای تایید در این دانشکده و استفاده از خدمات علمی این افراد تا زمان تصمیم گیری، مراتب به اطلاع وزارت علوم می رسد.

آمار تماس های عمومی در شهریور ماه

خلج امیرحسینی گفت: 13 هزار متقاضی در شهریورماه در فراخوان پذیرفته شدگان شرکت کردند و با توجه به اینکه هر نفر دو تا سه رشته را برای قبولی مدرس انتخاب کرد، در 37 هزار رشته محل، پرونده افرادی که معلم بوده اند پذیرفته و بررسی می شود.

وی افزود: از این تعداد 7 هزار نفر مرد و 6 هزار نفر زن هستند و از نیازهای اعلام شده توسط دانشگاه های این نظام 14 هزار و 500 رشته علوم انسانی و اجتماعی، 8 هزار رشته علوم و مهندسی، 7 هزار رشته علوم پایه، 4 هزار رشته گروه کشاورزی و بقیه در گروه هنری و سایر رشته ها توسط متقاضیان انتخاب شدند.

رئیس مرکز جذب کادر آموزشی وزارت علوم گفت: ظرفیت جذب 3000 معلم در فراخوان شهریورماه 3000 نفر است و فراخوان بعدی در بهمن ماه برگزار می شود.

مزیت ویژه فراخوان استخدام شهریور ماه برای مسئولین

رئیس مرکز جذب وزارت علوم با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای جذب نخبگان جوان و اجرای قانون جوانان گفت: برای اولین بار کسانی که در خدمت سربازی هستند و مدرک خالی ندارند. که دانشجوی دکتری هستند، فرصت دعوت به شرکت ها فراهم شد و در رقابت با سایر متقاضیان و 350 متقاضی از این فرصت ویژه استفاده کردند.

جذب نخبگان فراتر از فرآیند فراخوان عمومی

خلج امیرحسینی افزود: در دو سال گذشته 160 نفر از نخبگان بنیاد ملی نخبگان با معرفی این بنیاد در دانشگاه ها جذب شدند، 40 پرونده نیز در دست بررسی است و 350 نفر از اعضای بنیاد ملی نخبگان نیز برای عضویت در این بنیاد دعوت شدند. هیئت اعزامی در شهریور ماه از نظر علمی به دانشگاه ها و کالج ها.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما