مدارس خوزستان روز دوشنبه تعطیل نیست


آفتاب نیوز :

داوود میرشکار با اشاره به وضعیت آلودگی هوا گفت: با توجه به اینکه تصمیمات در این کارگروه شنبه شب اتخاذ شد و بسیاری از این تصمیمات در حوزه شکر و روغن یکشنبه (30 آبان) اجرا شد. ایستگاه ها روند آلودگی هوا را نشان می دهند. کاهش آلودگی

وی افزود: برای ایجاد اختلال در برنامه آموزشی منطقه خوزستان مقرر شد روز دوشنبه (31 آبان) تعطیلی معرفی نشود و در صورت تداوم آلودگی هوا و تداوم مشکل، تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

سخنگوی کارگروه اورژانس آلودگی هوای خوزستان با اشاره به آتش زدن مزارع نیشکر و سایر عوامل آلودگی هوا، گفت: متاسفانه برخی از این موارد روتین شده است. در بخش صنعت کشاورزی مشکلاتی وجود دارد که هنوز اقدامات مناسبی برای آن انجام نشده است.

میرشکار تصریح کرد: در گذشته در بحث سبز شدن هویج دلیل وارد نشدن دستگاه های لازم این بود که شرکت های آگاه وارد عرصه شدند و دستگاه هایی ساختند و امیدواریم در سال 88 به سبز شدن 100 درصدی نیشکر دست پیدا کنیم. سالهای آینده.

میرشکار گفت: تعداد جرایم آلودگی هوا مشخص شده و هزینه جرم در حال افزایش است تا خرید این دستگاه مقرون به صرفه باشد.

وی بیان کرد: در خصوص کشاورزانی که گندم زارها و اکنون شالیزارها را به آتش کشیدند، جهاد کشاورزی خوزستان نیز باید در حوزه آموزش وارد عمل شود و در سطح کشور کمک می کنیم تا به نحوی مشکل حل شود و از این اتفاق جلوگیری شود.

سخنگوی کارگروه اورژانس آلودگی هوای خوزستان گفت: وزارت نفت نیز برای مقابله با آتش سوزی برنامه دارد و تا پایان امسال 50 درصد این برنامه اجرا می شود و تا سال 1406 نیز وجود خواهد داشت. آتش می گیرد. جمع می شود و به صفر می رسد».

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما