pezeshkanomoomigilanbanner

درخشش بزرگان صنعت غذایی ایران در بزرگترین همایش بین المللی صنایع غذایی

عنوان 20- گروه گلفود در کنار فعالیت غرفه داران و کثرت بازدیدکنندگان، همایش های مرتبط با زنجیره تامین، بسته بندی با مواد بازیافتی، نحوه ارائه محصولات “شو کیس”، نقش مصنوعی را برگزار کرد. هوش در پیش بینی آینده تولید مواد غذایی و آشامیدنی و محصولات گیاهی.

حضور برترین برندهای ایرانی در گلفود 2023 بسیار چشمگیر و مهم است. اگرچه بسیاری از شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه با ارائه محصولات خود توجه و علاقه مخاطبان را به خود جلب کردند، اما «گروه صنعتی و تحقیقاتی زر» با علائم تجاری «زرگرن»، «زار فارما»، «زر فروکتوز» و «زارکوم» در این نمایشگاه از نظر تنوع، کیفیت، بسته بندی، نحوه ارائه و ارتباط با مخاطبان تفاوت چشمگیری با شرکت های داخلی و اکثر شرکت های خارجی داشت.

مدیران و کارشناسان شرکت گروه زر در سه روز برگزاری این نمایشگاه چه از نظر تعداد بازدیدکنندگان و چه از نظر برگزاری جلسات کاری با مدیران صنایع غذایی کشورهای دیگر بسیار پرکار بودند.

شرکت های ایرانی حدود 15 سال است که در این نمایشگاه حضور فعال دارند و هر ساله به دلیل استقبال بازدیدکنندگان از محصولات ایرانی بر تعداد شرکت کنندگان افزوده می شود.

در حالی که شرکت های ایرانی فعال در صنایع غذایی با تلاش و پشتکار و صرف سرمایه های سنگین بخش مهمی از نیازهای لازم برای حضور و رقابت در بازارهای جهانی را تامین کرده اند، اما همچنان دغدغه اصلی گروه ایرانیان است. شرکت های حاضر در نمایشگاه محدودیت های ناشی از حوادث وحشیانه در زمینه تراکنش های مالی رخ داده است.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما