خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

یکی از روش‌های زنده نگه داشتن یک پست قدیمی این است که در پست‌های تازه‌تر به طور مرتب به آن لینک داده شود و مخاطبان را به سوی بازدید مرتب از آن صفحه دعوت کنیم. به هر حال، اگر به صاحبان سایت این امکان را ندهید که هنگام بررسی تجزیه و تحلیل های خود، ترافیک ارجاع شما را ببینند، نمی توانند بدانند که از طرف شماست. چندین ابزار برای شناسایی و مدیریت پیوندهای خارجی وجود دارد که مهم‌ترین آن گوگل آنالیتیکس است. اگرچه درک اصول سئو بیش از چند هفته طول نمی کشد،اما تسلط بر سئو به میزان تلاش شما بستگی دارد که ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. سئو همیشه در حال تغییر است، بنابراین شما باید همیشه در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات خود باشید.

همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
بگیرد. وقتی یک سایت مرتبط با دامنه قدرتمند به شما لینک می دهد خیلی بیشتر از آنچه فکر کنید در روند کاری تان تاثیر دارد. برایان دین بیش از یک میلیون نتیجه جستجو را تجزیه و تحلیل نمود و در نهایت اعلام کرد بک لینک ها همچنان به عنوان یکی از
شاخص ترین موارد در رتبه بندی گوگل محسوب می شوند. برای آنکه بهتر متوجه تاثیر لینک داخلی بر سئو یک سایت شوید قصد داریم در ابتدا کمی به نحوه عملکرد ربات گوگل بپردازیم. گوگل برای آنکه بفهمد محتوای سایت شما چیست و ارزش آن چقدر است از لینک ها استفاده می کند.

  • در واقع در مطالعه ای که برایان انجام داد تعداد حوزه های اشاره منحصربفرد قوی ترین همبستگی در کل مطالعه بود.
  • ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است.
  • شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود.
  • گوگل هرچند ماه یک بار تمام تکنیک های کلاه سیاه را شناسایی می کند و همه سایت هایی که در طول این مدت از این روش استفاده کردهاند را جریمه می نماید.

این نوع لینک خارجی یک منبع عالی ترافیک رایگان برای وبسایت شما است و همانطور که ذکر شد، عنصری اساسی در الگوریتم موتور جستجوی گوگل است. پیوند به وبسایت‌های خارجی تا زمانی که محتوای مربوطه را از سایت‌های معتبر به آن‌ها پیوند می‌دهید، به صفحه شما آسیب نمی‌رساند. این در حالی است که پیوند خارجی اگر به صفحات محبوب و مرتبط که دارای رتبه بالا و مربوط به محتوای صفحه وب شما هستند مرتبط باشد، ارزشمندتر است.

متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند. به طور متوسط تعداد بک لینک های 2 نتیجه ب رتر صفحه اول گوگل معادل 38 % کل بک لینک های صفحه اول گوگل است. به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است.

برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . برای دریافت بک لینک، فقط به دنبال این نباشید که سایت‌‌های دیگر به شما لینک دهند، بلکه باید در برخی موارد خود شما به وبسایت‌های مرتبط و معتبر لینک دهید، با انجام این کار این احتمال وجود دارد که آن سایت‌ها نیز متقابلا همین کار را انجام دهند. برای این منظور چندین وب سایت مرتبط با حوزه کاری خود پیدا کرده و سعی کنید که پست‌‌ها و مقالاتی از سایت آن‌ها که به موضوع مقاله شما کاملا مرتبط است را پیدا کرده و به آن‌ها لینک دهید. این کار در برخی مواقع می‌تواند جواب داده و آن سایت‌ را تشویق کند که به شما متقابلاً لینک دهد. همین امر باعث شده تا اینفوگرافیک‌ها به یک تکنیک عالی برای ساخت و ایجاد بک لینک تبدیل شوند، که نباید از آن صرف نظر کرد.

پاسخ  این سوال برای هر شرکت متفاوت خواهد بود.برای پاسخ این سوال ابتدا باید اعتبار و فعالیت های قبلی سایت شما، کلمات کلیدی مورد نظر شما و وضعیت رقبا مشخص  شود. ممکن است بتوان در یک زمینه در مدت 3 ماه به موفقیت های چشمگیری دست یافت، اما در حوزه ای دیگر ممکن است سئو سایت بیش از یک سال طول بکشد. حالا که به صورت کامل با مفهوم لینک سازی خارجی آشنا شدید وقت آن است که به سراغ پیاده‌سازی یک فرایند حرفه‌ای لینک‌سازی از نوع خارجی برویم تا بهترین نتیجه را ایجاد کنیم. لینک سازی خارجی، مانند هر تاکتیک دیگر سئو، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

البته خدمات سئو را می توان در دسته بندی های مختلفی از جمله بهینه سازی وب سایت، بازاریابی محتوا، لینک بیلدینگ و … قرار داد و برای هر کدام هزینه های خاصی را تعیین کرد. مرحله اول تجزیه و تحلیل دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز، بر اساس برآورد صحیح قیمت قابل ارائه است. سئو باعث می شود که وب سایت شما در هنگام جستجوی کلمات کلیدی توسط مخاطبین، در صفحه اول موتورهای جستجو ظاهر شود.

از گذاشتن لینک‌های تکراری اجتناب نمایید و اگر موضوع صحبت شما می‌تواند هم زمان به دو محتوای دیگر ارجاع شود، بین آن دو یکی را (ترجیحاً محتوای پر بازدیدتر را) لینک کنید و محتوای دیگر را در ادامه صفحه (آن هم به اقتضای ضرورت) قرار دهید. بنابراین چگونگی لینک سازی دیگر صفحات سایت در صفحه اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید بهترین، محبوب‌ترین و یا کارآمدترین صفحات خود را به شکل‌های مختلف در صفحه اول لینک کنید تا بازدیدشان بیشتر شود. در این مقاله با مفهوم سئو خارجی چیست و روش های لینکسازی خارجی آشنا شده ایم که میتوانید با روش های گفته شده سایت خود را رد سریعترین زمان به صفحات اول گوگل بیاورید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. رشد نام تجاری و برندسازی از جمله مهم‌ترین استراتژی‌های لینک‌سازی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خرید بک لینکهای کیفی و مرتبط میتواند باعث افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو شود. همچنین، خدمات آپ بک لینک با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مرتبط با نیازهای کسب و کار شما طراحی شده است. پس اگر قصد خرید بک لینک برای سایت خود را دارید ولی اطلاعات زیادی در این مورد ندارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مواقع می‌توانید به صاحب وب‌سایت اطلاع دهید و از او بخواهید تا روی اسم برند شما به شما لینک بدهد. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . به طور کلی لینک نوفالو برای جلوگیری از جریمه شدن در گوگل و همچنین رفع مسئولیت درباره لینک مقصد پرکاربرد و مهم است.

از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارهایی که در ابتدا می‌توانید انجام دهید، لینک دهی با استفاده کلمات کلیدی آن هم در صفحات اصلی سایت است. صفحاتی که مهم‌ترین و پربازدیدترین صفحات سایت شما به شمار می‌روند، باید در دل خود با استفاده از کلمات کلیدی سایت شما، لینک‌ صفحات دیگر را جای داده باشند. لینک‌های اسپانسری همانطور که از نام‌شان پیدا است، لینک سازی‌هایی است که با هدف تبلیغ، حمایت و یا مواردی از این دست و در ازای دریافت پول انجام می‌شود. این نوع لینک و UGC در سال 2018 توسط گوگل معرفی شدند تا در کنار فالو و نوفالو به عنوان روش‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر نوع لینک استفاده شوند.

وب‌سایت‌هایی که لینک‌های خارجی باکیفیت‌تری دریافت کرده بودند، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم. برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند .

اما اگر با تابلوهای راهنما تمام آنچه ممکن است نیاز داشته باشد را سر راهش قرار دهیم و او را به سوی نیازهای احتمالی‌اش سوق دهیم، احتمالاً منفعت بیشتری از حضور آن مسافر خواهیم برد. هر کاربری که پا به صفحه‌ای از سایت شما می‌گذارد، درست مانند یک مسافر است. شما باید با استفاده از تکنیک‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نیازهای احتمالی وی را در اختیارش قرار دهید و با یک استراتژی صحیح در لینک سازی داخلی و سئو محتوا، او را به سوی نیازهایش سوق دهید. سایت‌‌‌‌های فارسی و خارجی معتبری در سطح وب وجود دارد که پست مهمان را قبول می‌کنند که زا جمله آن‌ها می‌توان به ویرگول، بلاگر، مدیوم، ردیت و… اشاره کرد. بدین شکل می‌توانید از طریق آن سایت ترافیک و مخاطبان هدفمندی را جذب سایت خود کنید، ضمن اینکه به دلیل دریافت لینک از یک وب سایت معتبر، امتیاز مثبت از گوگل خواهیدگرفت. شما علاوه بر این که می توانید از وبسایت های دیگر لینک دریافت کنید، می تواند لینک داخلی هم برای سایت خود بسازید.

برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. در این روش، شما با پرداخت هزینه مشخصی، می‌توانید آگهی خود را در سایت‌های مختلفی منتشر کنید. دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند.

ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند.

آموزش رایگان افزایش بازدید سایت

چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد. در واقع لینک خارجی یکی از بخش‌های مهم سئو است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک محصول نیست، بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است، بنابراین نمی توان قیمت خاصی را برای همه سایت ها در نظر گرفت.

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای این سایت از سیستم های مدیریت محتوا و افزونه های آماده استفاده نشده و برنامه نویسی و طراحی سایت توسط تیم فنی شهر محتوا انجام شده. ویژگی nofollow نسبتاً خاص به نظر می رسد، بنابراین شما احتمالاً فقط می خواهید از آن بر اساس مورد به مورد استفاده کنید و نه به عنوان یک قانون کلی. بسیاری از وبلاگ‌ها بخش نظرات خود را روی nofollow تنظیم می‌کنند تا از اسپم نظرات ربات‌ها و افرادی که در گفتگو مشارکت نمی‌کنند جلوگیری کنند. همچنان “آب پیوند” را برای SEO ارسال می کند، اما نه داده های مربوط به مبتکر.

در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید قبل از اینکه شروع به لینک سازی کنید، آنالیز رقبا حتما لازم است. اینکه کمیت و کیفیت بک لینک های رقیب چگونه است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما باید سعی کنیم که از لحاظ لینک سازی از رقبای خود جلو بیفتیم و بهترین استراتژی لینک بیلدینگ را پیاده سازی کنیم.

برای آموزش لینک سازی خارجی می توانید مقاله آموزش لینک سازی خارجی را مطالعه نمایید. اگر قصد خرید دارید، به جای یک بک لینک، توصیه می کنیم یک پکیج بک لینک خریداری نمایید. لینک هایی که طول آنها بیشتر از دو کلمه باشد، امکان کلیک کردن بر روی آنها از جانب کاربران بیشتر است. بک لینک در واقع بهترین نوع از مطالب مرتبط می باشد که میتوانید مطالب هم رده را با هم تولید کرده و آنها را به هم لینک دهید.

موتورهای جستجو زمانی که می‌‌‌خواهند در مورد رتبه سایت شما تصمیم‌گیری کند و آن را در نتایج جستجو نمایش دهند، به بک لینک‌های آن توجه زیادی می‌کنند، این که چه تعداد بک لینک‌ را از چه سایت‌هایی و با چه کیفیتی و با چه کلمات کلیدی دریافت کردید. بنابراین می‌توان گفت که بک لینک‌ها به عنوان یک راه میانبر است که به وسیله آن بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید و در نتیجه کاربران بیشتری را جذب سایت نمایید. به شرکت هایی که خدمات سئو را به منظور افزایش دید و رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل، یاندکس، بینگ و موتورهای جست و جوی مشابه ارائه می دهند، شرکت های سئو می گویند. هدف شرکت سئو افزایش ترافیک ارگانیک و درآمد وب سایت شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو با انجام بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) است. تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بک لینک، استراتژی های محتوا و موارد مرتبط، عوامل  اساسی هستند که بر عملکرد و رتبه وب سایت شما در فهرست نتایج جستجو تأثیر می گذارند.

سپس در صفحه فرضی «خواص دمنوش گزنه» به صفحه اصلی خود یعنی «انواع دمنوش سردسیری» لینک دهی می‌کند. ایجاد صفحات خوشه‌ای درست مانند زمانی است که قصد دارید خیابان‌های شهر را نامگذاری کنید و در خیابانی به نام فرضی «هلال احمر» کوچه‌ها را به صورت هلال یک، هلال دو و… حال وقتی در سایت خود قصد ساخت صفحات خوشه‌ای را دارید، کافی است مطالب خود را با توجه به موضوعات مختلف سایت دسته بندی کرده و سپس در آن‌ها به شاخه اصلی (صفحه حاوی موضوع کلی) لینک دهید. وردپرس و دیگر پلتفرم‌های پیش ساخته افزونه‌هایی برای لینک سازی و قرار دادن آن در محتوا دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دل محتوای خود، لینک دیگر مطالب سایت خود را نیز قرار دهید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.

در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد. از آن جا لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است، پس اهمیت آن برای سئو ی یک وبسیات بسیار بالا است. اما اهمیت آن در کجا قرار دارد؟ گوگل به وضوح اعلام کرده است که سایت هایی را که از دیگر سایت ها به آن ها لینک داده شود و لینک طبیعی باشد، را در اولویت سرپ خودش نشان میدهد. اما چطوری لینک طبیعی بسازیم؟ مگر دیگران حاضرنف همینطوری به ما لینک بدهند؟ پاسخ قتعا خیر است، اما با توجه به یک استراتژی لینک سازی داخلی کاملا میتوان لینک سازی را طبیعی جلوه داد، بدون اینکه گوگل بفهمد و سایت ما را جریمه کند.

به این ترتیب، نه تنها قدرت خود را به صورت آنلاین ارتقا می‌دهید و باعث افزایش پیدا شدن سایت خود می‌شوید، بلکه با لینک سازی خارجی چندین منبع خروجی را برای لینک‌دهی سایر سایت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهید. سئو مجموعه ای از اقدامات است که به جلب توجه موتورهای جست و جو از طریق بهبود کیفیت سایت و در نتیجه افزایش رتبه سایت در گوگل کمک می کند. عوامل زیادی بر رتبه سایت تاثیر می گذارند و سئو به معنای بهینه سازی این عوامل برای کسب رتبه بالا در گوگل است. برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ای سئو سایت خود را انجام دهید، باید تمامی مباحث سئو را یاد بگیرید.

سئو به عنوان اولین انتخاب

تعدادی ویژگی پیوند مشابه وجود دارد که به گوگل کمک می کند تا هدف یک پیوند را درک کند، از جمله ویژگی هایی برای برچسب زدن محتوای حمایت شده و تولید شده توسط کاربر (که بسیاری از آنها را می توان از طریق نشانه گذاری Schema اضافه کرد ). این بخش از لینک سازی یکی از کاملترین چک لیست بک لینک میباشد و در صورتیکه طبق این 25 مورد در لینک سازی های خود استفاده کنید دیگر هیچ نگرانی نخواهید و قطعا بهترین بازدهی را برای شما خواهد داشت. تعداد لینک‌ سازی خارجی مهم است اما ارزش آن‌ها از نظر مورد قبلی نسبی است. در حالی که در سئو کلاه سیاه از روش های فریبکارانه برای افزایش رتبه سایت استفاده می شود. ارزش جستجوهای محلی نیز بسیار بالاست و طبق گزارشات 80 درصد جست و جوهای محلی منجر به خرید کالا یا خدمات می شود.

از این رو باید بر روی لینک‌های خود نظارت دقیق داشته باشید و آن‌ها در فاصله‌های زمانی چند ماهه، پیگیری کنید. برای پیگیری و بررسی بک لینک‌های سایت، ابزارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. ساخت لینک در وبلاگ ها تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما دارد و کمک میکند تا رتبه های کلمات کلیدی شما در گوگل افزایش یابد. بعد از اینکه اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نمودید میبایست لینک سازی های خارجی از سایت های معتبری دریافت کنید تا بتوانید در برندسازی فروشگاه اینترنتی خود زودتر به نتیجه برسید.

سئو کلی سایت شامل مواردی خواهد شد که باعث قرار گرفتن سایت در لیست نتایج جستجو یا به اصطلاح ایندکس شدن سایت می شود. مهم ترین این موارد شامل بررسی محتوای سایت و تصحیح محتوای سایت برای بهتر دیده شدن محتوا به موتورهای جستجو و همچنین بررسی تگ های مهم سایت و در انتها ثبت سایت در موتورهای جستجو است. فرایند لینک بیلدینگ خارجی وب سایت، هیچ وقت به پایان نمی‌رسد و تا زمانی که سایت شما فعال است باید در مسیر 1 و سئو خارجی از جمله لینک سازی اقداماتی انجام دهید تا در مسیر رشد باشید. برای اینکه یک مسیر حرفه‌ای برای تولید محتوا وب سایت‌تان داشته باشید در قدم اول باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام روش لینک سازی در خارج از سایت را دارید؟!

شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند. لازم به ذکر است که برای تعداد سفارش بک لینک لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند. هرگز از موارد نامرتب استفاده نکنید چون اگر بازدیدکنندگان روی لینک شما کلیک نکنند گوگل متوجه می شود که موضوع آن مقاله با محتوای این صفحه نا مرتبط است.

چگونه یک سایت را بالا بیاوریم ؟ بالا بردن سایت در گوگل

سعی کنید در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک و پینترست فعالیت مستمر داشته باشید. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود. احتمالش خیلی کم است که در هفته اول یا دوم یکی از صفحات شما بیاد بالا و لینک اول یا دوم باشد. اگر میخواهید یک لینکسازی اصولی انجام شود و گوگل هیچ گونه شک و شبهای به سایت شما نداشته باشد، بهتر است قضیه لینک سازی را چند ماه بعد از راه اندازی سایت آغاز کنید، اگرچه شما میتوانید از روز اول نیز لینک سازی انجام دهید. از طرفی دیگر، لینک نوفالو برعکس لینک فالو است و از آن اعتباری به صفحه سایت شما منتقل نمیشود. در واقع این تگ مانع از دنبال کردن محتوای لینک شما توسط موتورهای جستجو میشود.

  • شما علاوه بر این که می توانید از وبسایت های دیگر لینک دریافت کنید، می تواند لینک داخلی هم برای سایت خود بسازید.
  • به بیانی دیگر موتورهای گوگل عملکرد یک سایت را بر اساس نظرات و رفتار کاربران ارزیابی می کنند.
  • یعنی در این ساختار لینک سازی قرار است لینک‌هایی ایجاد شوند که مسیر سفر کاربران در میان وب‌سایت‌های مختلف را هموار سازد!
  • زمانی که شما در صفحه سایت لینک سازی داخلی داشته باشید، کرالر های موتور جستجو به راحتی به صفحات مرتبط سایت شما هدایت می شوند و می توانند صفحات دیگر را هم شناسایی کنند.

بخاطر داشته باشید که گوگل تمامی رفتارهای درون صفحه‌ای را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد و ارجاع زیاد به یک صفحه با استقبال پایین می‌تواند حتی به نوعی یک امتیاز منفی نیز محسوب شود. لینک های شکسته یا (Broken Links) لینک هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند و در حال حاضر به هر دلیلی در دسترس نیستند. یعنی وقتی کاربر یا گوگل آن لینک ها را دنبال می کنند، با خطا مواجه می شوند.

برای این‌که بدانید که راه موفقیت آن‌ها را چگونه تکرار کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید. برای مثال اگر سایت رقیب از چندین وبسایت و وبلاگ مرتبط باکیفیت، لینک دریافت کرده است، یعنی استراتژی پست مهمان برای آن‌ها به خوبی کار کرده و تاثیرگذار بوده است. ما در اینجا 10 استراتژی و نکته مهم لینک‌سازی خارجی را آورده‌ایم که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید بک لینک‌های با کیفیت‌تری بسازید و یا دریافت کنید. سئو یک زمینه پیچیده و همیشه در حال تغییر است، بنابراین همکاری با کارشناسان متخصص در این زمینه بسیار مهم است، وبسایت شما در هر زمینه و با هر موضوعی ، به خدمات سئو حرفه ای نیاز دارد.

همانطور که می‌دانیم، با لینک دهی داخلی بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل می شود، پس اعتبار صفحه اصلی هر سایت نیز بین تمامی لینک های موجود در آن به اشترک گذاشته می شود. پس از آنکه این اعتبار به صفحه زیرین منتقل شد مجددا بین تمامی لینک های داخل آن صفحه تقسیم می شود و این روند به همین ترتیب ادامه پیدا می کند. به این مفهوم، «عصاره لینک» یا «لینک جویس» یا Link Juice یا Link Equity گفته می شود.

برای اجرای سئو خارجی سایت و استراتژی لینک‌سازی تاثیرگذار، باید به کیفیت و اعتبار صفحاتی که از آن‌ها لینک دریافت می‌کنید، توجه نمایید. میزان اعتبار آن صفحات مستقیماً بر روی سایت شما و رتبه‌ای که می‌گیرید، تاثیر دارد. گوگل با معرفی الگوریتم PageRank (الگوریتمی که توسط لری پیج، کو فاندر گوگل توسعه یافته بود) اولین بار لینک سازی خارجی را وارد کار کرد.

یکی از استراتژی های سئو one page یا off page سئو قراردادن لینک بر روی عکس می باشد. به همین دلیل در این بخش از مقاله روش های لینک دهی تصاویر در وردپرس را شرح می دهیم. هر چقدر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشید و بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، برند شما بیشتر در معرض دید قرار می‌‌گیرد.

در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. اگر چنین گزینه هایی به آسانی در دسترس مخاطبان قرار بگیرند خواهید دید که آن ها هم وارد عمل شده و برای خرید از شما، ثبت نام و یا سایر موارد ذکر شده اقدام می کنند. از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار متشکرم، اگر علاقمند به آموزش سئو در مشهد هستید با ما در ارتباط باشید. برای سریعتر انجام شدن کار، می توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+k، متن و لینک را افزوده و سپس Create را انتخاب کنید. با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همچنین در صورتی که تمایل دارید با کلیک کردن بر روی تصویر به صفحه دیگری منتقل شوید، می توانید آیکون تنظیمات را انتخاب کرده و در صفحه باز شده تیک گزینه “باز کردن پیوند در زبانه تازه” را فعال کنید. برای سفارش رپورتاژ آگهی در این وب سایت ها میتوانید در سایتهایی که خدمات فروش رپورتاژ ارائه میدهند اقدام نمایید. لینک‌ سازی خارجی در نظرات و خدمات ثبت‌ نام خودکار معمولا بی‌ربط هستند و می‌توانند باعث ایجاد اسپم شوند. متن قابل کلیک لینک‌ها نیز باید با مقصد شما سازگار باشد، زیرا انکر تکست درست می‌تواند باعث درک گوگل شود و به تاثیر مثبتی به روی سایت بگذارد. هنگامی که این عمل مکرر است، آن‌ها می‌توانند دامنه‌ها را برای تمرین احتمالی کلاه سیاه جریمه کنند.

اما اگر بک لینک یک ماهه برای سایت نوپا تمدید نشود در مواردی ممکن است خطرناک باشد. اما اگر وبسایت دیگری کاربرش را به صفحهی شما هدایت کند یا شما از وبسایتتان به یک صفحهی دیگر لینک بدهید، لینک خارجی ایجاد شده است. اگر حتی کمی در حوزه سئو مطالعه کرده‌ باشید، باید بدانید که سئو خارجی و استراتژی لینک سازی، یکی از موارد مهم برای بهینه‌سازی سئویی سایت و دریافت رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو است.

بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .

تا اینجا کمی با لینک سازی خارجی آشنا شدید و در ادامه قصد داریم به آموزش لینک سازی خارجی بپردازیم تا به صورت کامل برای سایت یا فروشگاه اینترنتی خود لینک سازی خارجی را به صورت کامل انجام دهید. اما به هر حال استفاده به صورت خلاصه‌ از پست‌های دیگر، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. ما در زمانی هستیم که با اخبار جعلی زیاد روبه‌رو می‌شویم و اطلاع از منبع داده‌ها، نقل‌قول‌ها و اخبار اصولا از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده‌است.

آموزش لینک سازی داخلی سایت برای بهبود امتیاز سایت شما یکی از موارد ضروری در مباحث سئو است؛ کاری که اگر هوشمندانه انجام شود می‌تواند منجر به افزایش بازدید صفحات سایت و کاهش نرخ پرش شود. همچنین این کار می‌تواند به بهبود قرار گیری محتواهای جدید شما در ایندکس گوگل منجر شود و محتواهای جدید شما را در صفحه نتایج جستجو به نمایش در آورد. برای انجام این کار بهتر است یک استراتژی مدون داشته باشید و به صورت پیوسته این لینک سازی‌ها را انجام داده و در صورت لزوم بهینه سازی کنید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما