آمد

عنوان 20 – انتخاب من به عنوان یک هایپرهولدینگ بین المللی، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را با لوازم خانگی آغاز کرد و در شرایط فعلی در بخش های مختلف فعالیت داشته است. در واقع انتخاب من به عنوان یک فروشگاه زنجیره ای در سال های اخیر بر فروش اینترنتی انواع لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی و … متمرکز بوده است.

تیم منتخب افتتاحیه «انتخاب من» (هایپرمارکت خانگی) هدف خود را ترویج ازدواج جوانان از طریق فروش و توزیع کالا با تخفیف و دادن سبد کامل جهیزیه به زوج های جوان در قالب اقلام خانگی اعلام کرد. هایپرمارکت های زنجیره ای در بیش از صد نقطه کشور سیاست اجرایی خود را به گونه ای تبیین کرده است که قصد دارد با عرضه مستقیم محصولات در رده سبک و مصرف کننده فاصله تولیدکننده و مصرف کننده را کاهش دهد. کالاهای سنگین خانگی برقی، غیر برقی، سمعی و بصری، فرش، مبلمان، کالاهای خدماتی و اقامتی، تزئینات و هدایا، فیگورها، تاسیسات و لوازم جانبی باید نقش مهمی ایفا کنند.

اما به نظر می رسد گروه منتخب به دنبال ورود به صنعت خرده فروشی برای برندسازی و فروش محصولات و درآمدزایی در صنعت پخش هستند. البته در حال حاضر گروه انتخاب شرکت هایی مانند اسنوا و دوو با نام های اسنوا هوم و دوو هوم دارای دو پلتفرم مجزا هستند که هر کدام به طور مستقل محصولات و محصولات کمکی خود را به صورت آنلاین به مشتریان عرضه می کنند و سعی در فروش پلتفرم هایی به با ارائه تخفیف نظر مشتریان را به خود جلب می کند اما از آنجایی که هنوز نام این فروشگاه ها به گوش بسیاری از مردم نرسیده است بازدیدکنندگان کمی دارند و از طرفی مردم کمتر تمایلی به خرید اینترنتی لوازم خانگی دارند.برندهای خانگی لوازم خانگی بسیار بزرگ هستند و افراد باید حتما قبل از خرید حضوری بررسی کنند.

اکنون گروه منتخب متوجه شده است که با افزایش سرعت نفوذ اینترنت و همچنین تمایل مردم به خرید آنلاین، باید بر بستری بزرگ تمرکز کنند تا ابتدا فروشگاه اینترنتی را به جامعه معرفی کنند و سپس محصولات خود را از طریق آن به فروش برسانند. برند ضعیف است اما مشکل اینجاست که در پلت فرم انتخاب من انواع زیادی از محصولات وجود ندارد و لوازم خانگی اصلی محصولات گروه انتخاب هستند و لوازم خانگی ست آشپزخانه، مبلمان، موبایل. و غیره نیز از برندهای دیگر استفاده می شود، اما باز هم تنوع بسیار کمی دارد، زیرا ظرفیت میزبانی روی این پلتفرم تعریف نشده است و همچنان محصولات مورد نظر من را ارائه می دهد، در حالی که در پلتفرم های بزرگ سایر شرکت ها می توانند از این پلت فرم استفاده کنند. . او همچنین در فروش محصولات و از طریق شرکت مالک شرکت می کند.

مزیت این روش این است که فروشگاه های بزرگ با میزبانی از برندها تنوع سبد محصولات خود را افزایش می دهند و مشتریانی با سلیقه های مختلف جذب می کنند، اما انتخاب من هنوز به این مرحله نرسیده و تفاوت چندانی با خانه برفی ندارد، هرچند طرح آن شامل مواردی است یک فروشگاه بزرگ برای هایپرمارکت های لوازم خانگی و پلتفرم های آنلاین.

در واقع مدیران مای انتخاب هایپر کالا تاکید می کنند که این فروشگاه ها به عنوان یک سیستم توزیع هوشمند قصد دارند بخشی از مشکل قیمت گذاری در بازار لوازم خانگی را حل کنند، زیرا در حال حاضر تفاوت قابل توجه قیمت محصولات در تجارت های مختلف وجود دارد. واحدها باعث بی اعتمادی می شود مشتریان فروشنده شده اند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما